keskiviikko 30. joulukuuta 2020

Cesarsshopin ostokset

  

Tässä postauksessa vihdoin se lokakuussa lupaamani ostosesittely Cesarssopin ostoksistani. Cesarsshop on kyllä ehdottomasti luottopaikkani, mitä tulee kynijuttujen tilaamiseen, koska sieltä saa paljon omia suosikkimerkkejäni ja se on vielä kotimainen kauppa, eli siinäkin mielessä tilaaminen on helppoa. En kuitenkaan ole piiiiiitkään aikaan tilannut mitään kynsijuttuja mistään, siis varmaan yli vuoteen. Olen ihan tarkoituksella pitänyt tässä vähän ostolakkoa, mutta nyt ajattelin tilata itselleni pienen syntymäpäivälahjan. Ja voi miten spesiaalilta se tuntuikaan näin pitkän tauon jälkeen!

 
Picture polish on ehtinyt julkaista useammankin kokoelman sitten viime tilaukseni, joten tilaukseni koostuikin yllättäen pääasiassa Picture Polishin lakoista. Näitä on helppo tilata, koska seuraan aktiivisesti sosiaalisessa mediassa aina uusien kokoelmien julkaisua, joten sieltä jää helposti mieleen ne omat lempparit, vaikkei niitä heti tilaisikaan. Pakko myöntää, etten ihan koko himotuslistaani saanut tyhjäksi tällä tilauksella, mutta kyllä se aika roimasti lyheni. Picture Polishilta tilasin seuraavat lakat: Twilight, Bubble Gum, Innocence, Castle ja Support. Lisäksi tilasin NCLA:n Dancing Shoes lakan, joka vilahtikin jo lokakuun lakkaushaastepostauksessa. Picture Polishin Innocence taas vilahti edellisessä postauksessa kynsillä.

Tilasin myös MoYou Londonin ja Picture Polishin yhteistyössä tekemän leimauslaatan. Pakkohan tämmöisenä Picture Polish lakkahamsterina se oli saada! En ole pitkään aikaan jaksanut leimata kynsiäni, mutta ehkä nyt joululomalla vihdoin aktivoidun taas leimaushommissakin. Sitten pääsee tämä laattakin toivottavasti testiin.

 
Mun oli kovasti tarkoitus lakailla näistä enemmän swatcheja ihan kynsillekin, siksi olen tätä postausta vähän pihtaillut, kun toivoin saavani lisää kuvamateriaalia vielä mukaan. Sateinen ja pimeä talvi teki kuitenkin tehtävänsä ja luovutin. Ihan todella masentavaa huomata, miten vähän valoisaa aikaa on näin talvella ja se oikein korostuu kun ei ole lunta ja sataa vain vettä jatkuvasti. Tikuista onnistuin sentään nappaamaan yhden kuvan luonnonvalossa vieläpä aurinkoisella kelillä. Ja onneksi nyt vuoden viimeisiksi päiviksi saimme vähän lunta maahan. Heti on paljon valoisampaa!

 
Ainoa lakka, josta sain tähän postaukseen kuvan itsekseen kynsillä on Bubble gum.  (Muista tulossa kuvia sitten koristeujen kanssa ensi vuoden puolella.) Tämä oli jotenkin niin söpö jo ihan itsessään, etten lopulta koristellut lakkausta mitenkään, vaan menin monta päivää kerrankin ihan perus lakkauksella. Olen netistä lukenut, että tämä lakka jakaa paljon mielipiteitä, mutta mulle se oli ihan ehdoton hankinta tästä kokoelmasta. Olen aina tykännyt tämmöisitä lakoista, joilla syntyy glitter sandwitch jo ihan itsessään. Myös Support ja Twilight olivat ihan mun värisiä, joten helppo valinta klikata ne ostoskoriin. Innocence taas on vähän semmoinen villi kortti, koska se on koostumukseltaan tosi ohut, mutta niin pirun kauniin näköinen monissa kuvissa ja vieoissa, että pakko se oli saada itsellekin kokeiluun. Tykkäsin lakasta paljon ainakin joulukynsissäni. Castle on minulle vähän outo väri, mutta viimeisen vuoden aikana olen jotenkin tykästynyt hirveästi erilaisiin ruskean ja kultaisen sävyihin. Niistä tulee vain todella helposti aina mieleen syksy, joten en tiedä kuinka paljon osaan nitä käyttää ympäri vuoden.
 

 

Bubble Gum tosiaan viihtyi kynsilläni useamman päivän ja oli hauska huomata, että kerrankin mun kynnet mätsäsivät useampana päivänä kivasti mun vaatteisiin. Harvoin mulla käy näin hyvä tuuri. En todellakaan osaa valita vaatteitani kynsiini sopiviksi, vaan aina tekee mieli pukea jotain muuta tai tulee pukeuduttua töihin niin kiireessä, ettei vahingossakaan päälle osu mitään mätsäävää. Tämä lakka huomattiin myös töissä ja monet lapset kehuivat, että mulla on hienoa kynsilakkaa. :D



Nail mail from Cesarsshop.fi

2 kommenttia:

Ananka kirjoitti...

These are nice colours and love the pink! :-D

Niniane kirjoitti...

Ananka: Yes, pink is never ugly :D