torstai 18. heinäkuuta 2019

Jalkapallokynsiä

En itse ole mikään suurin jalkapallofani, mutta mieheni on ja niinpä meillä seurataankin aktiivisesti kaikkia eri jalkapalloliigoja ja tietenkin kaikkia MM- ja EM-kisoja. Teemakynnet ovat aina olleet minusta haskoja ja olen niitä harrastanut jo vuosia. Alla oleva kuva on vuodelta 2012 Kuopion Viinijuhlilta, eli heinäkuulta(?) ja silloin taisi olla jotkin MM-kisat ehkäpä menossa jalkapallossa? Silloin siis ainakin olen jalkapallokynnet todistettavasti itselleni taiteillut.


Viime vuonna Ranska voitti MM-kultaa ja tein silloin kannustuskynnet Ranskalle. Ne näkyvät alla. Tiedä sitten, oliko näistä apua, mutta voittohan Ranskalle tuli joka tapauksessa. :D


Kultainen lakka on muuten F.U.N Lacquerin Million Dollar Dream. Aika upea tapaus, kuten aika lailla kaikki muutkin F.U.N lacquerin lakat. Jalkapallosiirtokuvista en kyllä millään muista, mistä olen ne hankkinut. Ne ovat jo useita vuosia vanhat.


Essencellä on hyviä perus cremelakkoja, joilla saa 1-2 kerroksella peittävää jälkeä. Valkoinen lakka on muistaakseni Essencen Colour booster base coat, jota voi siis käyttää esim neonlakkojen alla tuomassa väriä paremmin esiin, mutta mielestäni sitä voi käyttää myös aivan tavallisen valkoisen lakan tavoin.


Toiset jalkapallokynteni olivat paljon yksinkertaisemmat ja niissä on käytetty yllä näkyvän kuvan kahta oikean reunan vihreää lakkaa. Halusin että tuo Maybellinen hauska vihreäpohjainen pilkkulakka pääsee kunnolla esiin lakkauksessa. Minulla on muuten sama lakka myös pinkillä- ja sinisellä pohjalla.


Muistelen, että minulla pitäisi olla Konadin leimauslaatta, jossa on jalkapallokuvio ja sitä olen varmaankin käyttänyt postauksen aivan ensimmäisessä kuvassa. Silloin nimittäin minulla ei varmaankaan ollut vielä jalkapallosiirtokuvia. Silloin en osannut tehdä leimadecaleita, joten pallo oli leimattava valkoiselle pohjalle. Nykyäänhän voisi suhteellsien helposti tehdä mustalla leimauslakalla ja vakoisella lakalla jalakpalloa esittäviä leimadecaleita, jolloin niitä voisi laittaa eri värisille pohjille.


Oletteko koskaan tehneet jalkapalloaiheisia tai muuten urheiluun liittyviä kynsiä?



Some football inspired nails.

Ei kommentteja: