perjantai 1. heinäkuuta 2016

Lempiväri: pinkki

Varmaankin kaikki jotka jonkin aikaa ovat blogiani seuranneet, ovat tietoisia siitä, että pinkki on yksi ehdottomia lempivärejäni. Olen ihan lapsuudesta asti kyseistä väriä rakastanut ja tuskin kamalasti valehtelen, jos sanon, että pinkkejä lakkoja minulta varmaankin löytyy eniten lakkakaapistani.
 Pinkki on väri, joka saa yleensä mielialani aina paremmaksi. Ja se on aina toimiva tehosteväri, koska käytän paljon mustia vaatteita ja tummia farkkuja. Yksi upeimmista pinkeistä lakoistani on ehdottomasti Picture Polishin Wanderlust, joka muuten oli ensimmäisiä Picture Polishin lakkojani.

toppi Gina Tricot
paita Seppälä
farkut Seppälä
hiuskoriste ?

Aika harvoin tulee lakattua kynsiä niin, että ne mätsäävät sen päivän asuun. Tämä johtuu yleensä siitä, että lakkaan kynsiäni illalla, jolloin en yleensä vielä tiedä, mitä olen seuraavana päivänä pukemassa päälleni. Mutta eräänä päivänä minulle tuli pakottava tarve saada pinkit kynnet, jotka sopivat päälläni olevaan pinkkiin toppii. Löysin vielä hiuksiini pinkin höyhenkoristeen ja onhan puhelimessanikin sopivasti pinkit kuoret, joten päivän teemaväri oli aika selkeä. Picture Polishin Wanderlust on niin päheä lakka jo itsessään, ette kaipaa välttämättä edes mitään koristeluja.


En yleensä viihdy yksivärisissä lakkauksissa, vaan kaipaan aian jotakin koristeluja. Mutta tänä keväänä ja kesänä olen huomannut rokkaavani useammin myös yksivärisiä lakkauksia. Yksivärinen lakkaus on nopea ja helppo toteuttaa ja ykivärisiä lakkauksia toteuttaessa pääsee paljon helpommin ja nopeammin kokeilemaan kaikkia ihania uusia lakkoja. :D Varmasti osuutta asiaan on myös sillä, että omistan nykyään niin monia ihania lakkoja, joissa on itsessään jo glitteriä tai holohitulaa seassa, jolloin koristelut eivät ole niin välttämättömän. En minä silti kynsien koristelusta aio luopua, mutta näin kesällä olen huomannut, että joskus on kiva päästä vähän helpommalla.



Kuvat on muuten otettu päivänä, jolloin minulla oli Iittalassa tanssioppaitteni kevätnäytös. Ihana lämmin keli, vaikka oli vasta kevät. Ja kannoin kotiin ison kasan kukkia ja muita lahjuksia. Vitsi että oli hieno fiilis, tuntui että jotain on tullut tehtyä oikein ja monien oppilaiden kanssa jo odotetaan, että nähdään taas syksyllä. Yhä nyt tätä postuasta kirjoitellessa alkaa hymyilyttää kun sitä ajattelen. Mulla on ollut tosi huippu työvuosi ja tykkään nykyisestä työpaikastani paljon. Ja ihanaa kun saa tehdä näitä tanssinopettajan hommia täyspäiväisesti, kun siitä olen aina haaveillut. :)

2 kommenttia:

SariB kirjoitti...

Upeata, että saa tehdä työtä, josta nauttii:)

Niniane kirjoitti...

SariBP: Sanopa muuta! Siitä saan olla kyllä todella iloinen ja en ole katunut, että tähän ammattiin kouluttauduin. :)