maanantai 30. syyskuuta 2019

Kynnet mekon mukaan

Muistan joskus lukeneeni netistä keskuteluja siitä, että ihmiset lakkaavat kyntensä muuhun asuun sopivaksi. Tämä on minusta ihana idea, jota haluaisin toteuttaa itsekin, mutta olen kyllä todella huono siinä. Lähinnä ehkä siksi, että lakkaan kynteni usein myöhään illalla, enkä silloin vielä tiedä, mitä haluan esim seuraavana päivänä pukea päälleni. Useimmiten kynsilleni päätyvät lakat, jotka sillä hetkellä "puhuttelevat minua" tai lakat, joita olen viimeksi hankkinut. En ikinä osaa ajatella, että minkä asun kanssa ne sopisivat. Enkä myöskään osaa alkaa vaatekaapistani etsiä kynsiini sopivia vaatteita, vaan yleensä puen kiireessä jotain mitä ensimmäisenä käsiini sattuu tai tekee mieli pukea päälle jotain ihan muita värejä kuin mitä kynsistä löytyy.


Nämä kynnet lakkasin aiemmin esittelemäni juhlamekon kaveriksi. Olen jo pidempään miettinyt, että Picture Polishin Aquiverilla olisi kiva toteuttaa ranskis ja kesä on juuri täydellistä aikaa lakata hololakoilla. Koristeluksi valitsin kynsitarroja, jotka olen aikoja sitten hankkinut eräästä jo lopettaneesta nettikaupasta, koska ne tuntuivat olevan ainoita kynsitarroja, jotka pysyivät oikeasti kynsillä, eivätkä heti lähteneet repsottamaan. Minulla on vielä muutamia arkkeja näitä jäljellä.



Aquiver on kyllä mielettömän hieno lakka, eikä sen monipuolisuus tule kunnolla esille kuvissa. Pitäisi aina ottaa videota tällaisista lakoista. Tai lakka pitäisi nähdä livenä. Tämä lakka alkaa pikku hiljaa olla yksi eniten käytettyjäni Picture Polishin lakoja.


Tykkään monista eri päällyslakoista, kunhan ne ovat pikakuivattavia tai muuten nopeasti kuivuvia, vaikka eivät varsinaisia pikakuivattavia olisikaan. Tällä hetkellä minulla on käytössä Seche Vive, josta tykkään itse asiassa enemmän kuin Seche Vitestä, joka monelle kynsiharrastajalle on varmasti tuttu pikakuivattava. Tämä kuivuu mielestäni yhtä nopeasti, ei tunnu paksuuntuvan pullon pohjalle niin nopeasti, on koostumukseltaan geelimäisempää ja ei ole minulla vielä onnistunut kutistamaan lakakuksia, kuten Seche Vite joskus.




Here is beautyful Pictuere Polish Aquiver on my nails.

2 kommenttia:

Tuikku kirjoitti...

Kauniit kynnet! Pitäisikin kaivaa omat tarrat jemmasta, niiden käyttö on jäänyt aika vähälle sen jälkeen, kun "löysin" decalit.
Jos minä lakkaisin kynnet vaatteiden mukaan, ne olisivat aina mustat tai keltaiset :D Joskus ehkä jopa punaiset.

Milba kirjoitti...

En ikinä vois lakata kynsiä vaatteiden mukaan, ainakaan arkena. Pukeudun pääasiassa mustaan/harmaaseen. Mut kynnet on usein räikeät ja erottuvat. :-D