lauantai 20. elokuuta 2016

NYX Wonder Stick

Tänään halusin jakaa omia mietteitäni tästä käsittääkseni paljon mielipiteitä jakavasta tuotteesta: NYXin wonder stickistä. Se on siis helppo puikkomainen tuote, jolla saa varjostettua ja korostettua kasvoja. Eräänlainen 2in1 tuote. Toiset tykkäävät tästä paljon ja toisten mielestä tämä taas on "ihan huono". Alempaa selviää, mitä minä tästä tuotteesta tykkään.

Aluksi pakko tunnustaa, etten ole todellakaan mikään "himocontouraaja", mutta olen jo vuosien ajan tykännyt varjostella kasvojani hieman esim aurinkopuuterilla. Joten tämä villitys oli minusta ihan tevetullut.


Oma wonder stickini on sävyssä light/medium, eli kaäsittääkseni se vaalein näistä. Koska olen varsinkin talvisin hyvin kalpea, niin en edes harkinnut minkään muun sävyn ostamista. Ruskea varjostusväri on minusta todella hyvän värinen (ei esim liian tumma), helposti levittyvä ja sen saa sopivasti häivytettyä. Vaalea korostusväri ei ole kamalan näkyvä ainakaan kalpeilla kasvoillani, vaikka käsivarressa se erottuu selvästi. Tuotteen antama melko huomaamaton korostus toimii minusta hyvin arkisessa meikissä ja jos haluan selvemmin näkyvän korostuksen, lisään päälle jotakin puuterimaista korstustuotetta, kuten the Balmin Mary-Lou Manizeria. Itse taidan olla enemmän varjostaja kuin korostaja, joten ehkä hieman vaatimattomammat korstustuotteet ovat enemmän makuuni, vaikka joskus on tietenkin kiva kimmeltää ihan kunnolla. :D

Alla havainnollsitavaa kuvaa, miten kivasti kumpikin väri, sekä vaalea että tumma, alkavat blendaantua kasvoille kun hieman rajoja lähtee hävyttelemään (vasemmalla) ja millaisessa meikissä olen tätä tuotetta käyttänyt (oikealla). Levitän tuotteen yleensä suoraan puikosta kasvoilleja häivyttelen sen beautyblenderillä tai joskus jopa sormin.


Minä siis olen pitänyt tästä tuotteesta, se on minusta hirmu kätevä ja nopea. Puikkoa on helppo käyttää, pientä pakkausta on helppo kuljettaa mukana ja tuote on omassa käytössä tuntunut myös riittoisalta. Minä en siis tämän kummoisempaa tuotetta tarvitse kasvojen contouriin. Tietenkin olennaista tässä tuotteessa on, että sen värisävyt toimivat ja sopivat omalle iholle.

Onko lukijoissa tätä tuotetta testanneita? Tykkäsittekö?

Ei kommentteja: